Jak przygotować cennik?

W jaki sposób przygotować cennik usługi Wirtualne Biuro?

Długi czas zastanawialiśmy się jak ma przygotować cennik wirtualnego biura. Wszyscy nasi klienci dzwonią do nas z pytaniami i starają się jak najszybciej uzyskać odpowiedź. Po pierwsze zazwyczaj interesują się ceną usługi, a w następnej kolejności co zawiera się w tej usłudze. Jeśli wirtualne biuro posiada bardzo zróżnicowaną ofertę jeśli chodzi o adres rejestracyjny oraz adres korespondencyjny to może się okazać. że będzie bardzo trudno podsumować całość oferty w prostym cenniku.

Zanim przygotujesz cennik

Z takimi problemami usiedliśmy w naszym skromnym gronie i zaczęliśmy dywagować co zrobić?
Potrzebowaliśmy przygotować poukładać sobie w głowie jak ma wyglądać cennik dla naszego wirtualnego biura. Jeśli mamy opisać doskonały cennik w punktach to jest on:

  • czytelny i przejrzysty,
  • udziela informacji dokładnie na te pytania jakie ma klient,
  • nie zawiera informacji nieistotnych takich, o których klient nie jest zainteresowany w tym momencie,
  • zawiera link do adresu strony www,
  • zawiera link do strony opisującej dokładnie ofertę wirtualnego biura,
  • zawiera informacje kontaktowe,
  • posiada zwarty układ pozwalających na łatwe porównanie oferty,
  • usługi poukładane są zgodnie z ceną lub popularnością wśród klientów,
  • jest możliwy do pobrania w formacie pdf,
  • dokładnie określa ceny,
  • określa czy ceny są NETTO lub BRUTTO,
  • posiada logo i stosuje się do standardów identyfikacji wizualnej firmy,

To bardzo dużo punktów jak na jeden prosty dokument. Pamiętajcie że mówimy tutaj tylko o usłudze “Wirtualne Biuro Poznań”. Jest to usługa, która odbywa się przez większość czasu całkowicie zdalnie. Jeśli w cenniku znajdzie się zbyt dużo informacji lub z jakiegoś powodu będzie on nieczytelny stracimy klientów.

Przygotowanie cennika

Postanowiliśmy więc przygotować wstępną wersję naszego cennika dla usługi wirtualne biuro. Pierwsze koty za płoty…. i jesteśmy przekonani, że udało się nam to całkiem dobrze. Postaramy się przygotować 3 wersje naszego cennika:

  • cennik dotyczący wirtualnego biura.,
  • cennik dotyczący coworkingu,
  • cennik zbiorczy opisujący usługę wirtualne biuro oraz coworking,

Nasz cennik został urozmaicony o dobrze przygotowaną wersję wizualną zgodną z kolorami jakie znajdują się na naszej stronie oraz logo z którego korzystamy. Dodaliśmy także kod QR tak, aby ktoś kto uzyska wersję pdf mógł zeskanować go i uzyskać więcej informacji. Jest to bardzo ważne ponieważ buduje profesjonalny obraz firmy.

Do przygotowania cennika wykorzystaliśmy program google docs. Pozwala on na łatwą edycję dokumentów w sieci i umożliwia na renderowanie ich w różnych postaciach. Dzięki temu poprawisz sposób udostępniania twojego cennika. Można go zagnieździć na stronie www, udostępnić jako publiczny link lub wygenerować w formacie pdf. Poniżej przedstawiamy jak wyglądają efekty naszej pracy.

[table id=2 /]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *