Wirtualne Biuro Poznań => FAQ – Frequently Asked Questions czyli Często Zadawane Pytania.

Wirtualne Biuro Poznań i Coworking Poznań to dwie najpopularniejsze usługi prowadzone przez nasza firmę. Ze względu na to że bardzo często dzwonicie do nas z pytaniami postanowiliśmy umieścić na stronie odpowiedzi na te, które zadajecie nam najczęściej! Znajdziecie tutaj informacje o naszej ofercie, płatnościach usługach oraz o wszystkim tym co najważniejsze podczas współpracy z naszym biurem.
!!! ZAMÓW WIRTUALNE BIURO ONLINE !!!
Kontakt
Wirtualne biuro to usługa polegająca na zarejestrowaniu działalności gospodarczej pod adresem firmy prowadzącej outsourcing usług związanych z administracją przedsiębiorstwem. Wirtualne biuro lub wirtualny adres rejestracyjny potocznie są nazywane także e-biurem. Osoby korzystające z usługi wirtualnego biura uzyskują możliwość automatycznego odbioru ich korespondencji pod ekskluzywnym adresem w centrum miasta. Taki adres wzbudza zaufanie klientów i można się nim posługiwać zarówno w umowach zawieranych przez przedsiębiorstwa jak i materiałach marketingowych. Korzystając z usługi wirtualnego biuro oszczędzacie Państwo czas i pieniądze oraz unikacie ryzyka związanego z nieodebraniem poczty mającej wpływa na waszą działalnośc. Wirtualne biuro jest usługą szczególnie często wybieraną przez osoby podróżujące lub takie które z jakiego powodu pracują poza miastem.
Nasze Lokalizacje – sprawdź tutaj!
Jak najbardziej. legalność wirtualnych biuro została potwierdzona wyrokiem Naczelnego Sądu Administracyjnego – II FSK 3549/13. Wirtualne biuro jest w pełni legalne i musi być przez wszystkie organy administracji państwowej traktowane jako siedziba przedsiębiorstwa razem ze wszystkimi obowiązkami i uprawnieniami z tego wynikającymi.
Siedziba wirtualnego biura zgodnie z Kodeksem Spółek Handlowych oraz Kodeksem Cywilnym znajduje się w Poznaniu. Nasz dokładny adres to ul. Słowackiego 55/1 60-521 Poznań. Jednak jako miejsce, w którym znajduje się siedziba firmy to miast Poznań. Oznacza to że wszelkie postępowania, administracyjne, podatkowe cywilne oraz karne podlegają pod właściwość miejscową miasta Poznań. Jest to zwłaszcza korzystne dla przedsiębiorców z małych miast, którzy często wchodzą w interakcję z administracją państwową.
Nasze Lokalizacje – sprawdź tutaj!
Z usługi wirtualnego biura korzystają początkujący przedsiębiorcy, firmy średnich rozmiarów oraz przedstawiciele wolnych zawodów. Usługa ta jest bardzo popularna wśród każdego komu zależy na elastyczności, oszczędności pieniędzy oraz pewności że jego korespondencja zostanie odebrana. W przypadku Clockwork Wirtualne Biuro Poznań dodatkową korzyścią jest posiadanie dostępu do fizycznej lokalizacji wraz z salami konferencyjnymi, gabinetami oraz przestrzeniami coworkingowymi. Mamy pełną infrastrukturę biurową wraz ze sprzętem oraz szybkie łącze internetowe 1 gigabit symetrycznie światłowód. Jeśli z jakiegoś powodu zależy ci na prestiżowym adresie lub musisz być bardzo elastyczny pod względem tego gdzie jesteś i jak pracujesz – Clockwork Wirtualne Biuro Poznań to usługa skrojona w sam raz dla ciebie!
– brak kosztów związanych z wynajmem fizycznego biura,
– dostęp do ekskluzywnego adresu rejestracyjnego,
– elastyczność w zakresie wyboru lokalizacji,
– przynależność przedsiębiorstwa do wybranej właściwości miejscowej dla sądów oraz urzędów,
– elastyczna możliwość skorzystania z dodatkowych usług oferowanych przez wirtualne biuro,
– anonimowość korespondencji,
– ograniczenie kosztów podczas początkowego okresu rozwoju działalności gospodarczej,
– elastyczna oferta pozwalająca na dopasowanie do potrzeb oraz możliwość stopniowego przenoszenia nowych pracowników do przestrzeni coworkingowej,
Koszt wirtualnego biura zaczyna się już od 55 zł netto. Więcej na temat naszej oferty znajdziecie Państwo tutaj – OFERTA
Umowa jest zawierana na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Równocześnie mogą Państwo zawrzeć z nami umowę na okres roczny dzięki czemu miesięczna cena opłaty ulega zmniejszeniu. Taka umowa jest płatna z góry. Jeśli dopiero zaczynają Państwo działalność polecamy skorzystać z opłaty miesięcznej, która umożliwia elastyczne zarządzanie budżetem bez konieczności ponoszenia początkowych nakładów.
Oczywiście. Jeśli nie jesteście jeszcze pewni co do tego jak będą się układać przychody w waszej firmie, a także czy chcecie przez cały okres działania korzystać z adresu wirtualnego opłata miesięczna jest dla was najlepszym rozwiązaniem. W wypadku kiedy dojdziecie do wniosku, że opłata roczna jest dla was bardziej opłacalna wystawimy fakturę roczną.
Nie możliwe jest zawarcie umowy osobiście, listownie, przez pełnomocnictwo, a także przy pomocy poczty elektronicznej.
KONTAKT
Przez założeniem działalności lub po. Nie ma to znaczenia ponieważ można przenieść siedzibę z jednego miejsca na drugie. W przypadku zawarcia umowy przez założeniem działalności oznacza to oszczędność czasu i pieniędzy.
Tak, jeśli mamy podpisaną z Państwem umowę nie ma z tym problemu.
Tak
W ramach wirtualnego biuro otrzymują Państwo możliwość prowadzenia działalności gospodarczej z adresem rejestracyjnym w centrum miasta bez konieczności wynajmowania drogiego lokalu. Koszt wynajmu biura w centrum miasta zaczyna się zazwyczaj od kwoty 1500 zł brutto w przypadku najmniejszego metrażu. Dodatkowo konieczność odbierania korespondencji z poczty to obowiązek zarezerwowania czasu na to potrzebnego – w przypadku wirtualnego biura oszczędność wynika z mniejszego nakładu pracy. Oszczędzacie Państwo czas oraz zmniejszacie ryzyko niedotrzymania terminów doręczeń dotyczących pism urzędowych w wypadku zbyt późnego odebrania poczty.
Zadzwoń do nas! Z chęcią udzielimy ci odpowiedzi na twoje pytania. Jeśli jesteś zainteresowany także dostępem do przestrzeni coworkingowej jesteśmy elastyczni w zakresie umowy oraz jest kosztów. W zakładce kontakt dowiesz się więcej!
Nie ma problemu. Naszą największa zaletą jest elastyczność. Jeśli jesteście specyficzną firmą dostosujemy się do waszych potrzeb. Zadzwoń do nas i wynegocjujemy stawkę za wasze odpowiednią do naszych możliwości oraz waszych potrzeb.
KONTAKT
Tak. Umowa udostepnienia adresy wirtualnego jest skonstruowana w ten sposób, aby właśnie umożliwić tego typu działania. Adres wirtualny umożliwia prowadzenie działalności gospodarczej zarejestrowanej pod naszym adresem. Dzięki temu można śmiało z niego korzystać w materiałach reklamowych, wizytówkach, stronach internetowych oraz jako adres siedziby przedsiębiorstwa w umowach handlowych. Równocześnie mają dzięki temu Państwo pewność, że cała korespondencja zostanie odebrana przez naszą kadrę.
Tak. Jest to usługa specjalnie przeznaczona dla osób podróżujących lub dla tych, którzy często znajdują się poza miastem. Gwarantujemy odbiór korespondencji oraz możliwość prowadzenia całej działalności gospodarczej poza lokalizacją wirtualnego adresu rejestracyjnego. Oferujemy solidność w zakresie odbioru poczty oraz dyskrecję.
Tak posiadamy fizyczną lokalizację z 3 salami konferencyjnymi oraz pokojami możliwymi do wynajęcia na prowadzenie działalności. Główną zaletą naszej oferty jest to, że wraz z rozwojem Państwa działalności możecie stopniowo przenieść się do naszego biura. Wynajem naszego biura jest elastyczny pod tym względem ponieważ umożliwiamy różne pakiety wynajmu od 10 godzin tygodniowo do całodobowego dostępu do naszej infrastruktury.
LOKALIZACJE
Biuro znajduje się w Poznaniu na ul. Słowackiego 55/1 60-521 W wypadku jeśli mają Państwo problemy z odnalezieniem nas na mieście śmiało prosimy skorzystać z zakładki kontakt lub kierować się do danej lokacji przy pomocy google maps.
Umożliwiamy kontakt mailowy, telefoniczny oraz korespondencyjny. Kontakt telefoniczny jest możliwy w czasie standardowych godziny otwarcia biura czyli od poniedziałku do piątku pomiędzy 09:00 a 17:00. Czasami pracujemy także w inne dni i godziny.
KONTAKT
Tak. Posiadamy fizyczną lokalizację gdzie można wynająć gabinet na godziny. Naszym celem jest umożliwienie Państwu prowadzenia działalności dokładnie w taki sam sposób jak działalność odbywająca się w wynajętym na własność lokalu.
GALERIA
Nie. Nie mają Państwo takiego obowiązku. Cała działalność może funkcjonować bez Państwa obecności. Korespondencja zostanie przesłana na adres elektroniczny lub inny wskazany w umowie. Jeśli jednak zmienią Państwo zdanie udostępniamy lokale dzięki czemu można pracować pod wskazanym adresem. jesteśmy elastyczni i stawiamy na rozwój naszych klientów.
W zależności od tego czy prowadzą Państwo jednoosobową działalność gospodarczą, spółkę cywilną czy spółkę z o.o. potrzebny jest odmienny zestaw dokumentów. W przypadku jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnego uzyskanie wirtualnego adresu rejestracyjnego może nastąpić przez podpisanie umowy przez przedsiębiorcą lub przez jednego ze wspólników spółki cywilnej. Osoba podpisująca umowę musi udowodnić swoją tożsamość przy pomocy dowodu osobistego lub innego dokumentu.
W przypadku spółki z o.o. poza dowodem stwierdzającym tożsamość osoby podpisującej umowę konieczne jest także posiadanie dokumentu uprawniającego do reprezentowania spółki (pełnomocnictwo zarządu, wypis z KRS potwierdzający możliwość dokonywania oświadczeń w imieniu spółki – prezes zarządu lub prokurent, akt założycielski – umowa spółki).
W zależności od tego na co się Państwo zdecydują w umowie poczta odebrana pod wirtualnym adresem jest skanowana i przesłana na adres poczty elektronicznej podanej w umowie lub jest przesyłana w formie fizycznej na wskazany adres. W zależności od tego jak chcą państwo uregulować wysyłkę poczty może to się odbywać natychmiast po jej otrzymaniu lub okresowo co tydzień, dwa tygodnie lub co miesiąc.
Prawo do odbioru korespondencji posiadają osoby, które podpisały umowę wirtualnego biura, osoby wskazane w umowie jako upoważnione do odbioru lub osoby posiadające odpowiednie pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo odbioru może zostać okazane na miejscu, można też udzielić pełnomocnictwa ramowego lub przesłać informację mailem o tym, że jakaś osoba odbiera korespondencję.
Korespondencja jest odbierana na podstawie pełnomocnictwa, którego nam Państwo udzielają przy zawieraniu umowy. W ramach pełnomocnictwa odbieramy także aktywnie pocztę w przynależnej nam placówce pocztowej. W taki sam sposób odbywa się także odbiór poczty i przesyłek of firm kurierskich takich jak UPS czy DHL lub inne.
Jak szybko przesyłana jest korespondencja pod wskazany adres lub email?
Tego samego dnia. Staramy się aby nasze działania były natychmiastowe.
W godzinach pracy sekretariatu lub w umówionym telefonicznie terminie.
Tylko dla firm, które wyraziły na to zgodę i w zakresie w jakim jesteśmy do tego upoważnieni.
Tak skanujemy wszystkie przesyłki. Umowa ta może podlegać indywidualnym ustaleniom.
Tak, podlega to indywidualnym ustaleniom z klientem.
Posiadamy bezpieczną skrytkę gwarantującą bezpieczeństwo Państwa dokumentacji.
Zdecydowanie. Clockwork oferuje zestaw pakietów umożliwiających wynajem wirtualnego adresu rejestracyjnego oraz pakiety pozwalające na wynajem biur coworkingowego w zlaeżności od potrzeb przedsiębiorcy. Przez nasze progi przeszło już mnóstwo firm, a każda z nich posiadała własną historię. Część z nich zaczynała od wynajmowania pojedynczego miejsca na godziny, a cześć od stałego biurka. Niestety z paroma firmami musieliśmy się już rozstać ze względu na to że zaczęły zatrudniać bardzo dużo osób i nie mieściły się w całym naszym lokalu.
OFERTA
Recepcja jest otwarta od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 17:00. Jesteśmy też elastyczni więc możemy się umówić telefonicznie na spotkanie w innym dniu i godzinie.
Nasze pomieszczenia są dostępne 24/7. Kalendarz sprawdź tutaj!
Dostępność naszych sal jest opublikowana na naszej stronie www pod tą zakładką – Clockwork Dostępność Sal. Ewentualnie zadzwoń do nas aby uzyskać dodatkowe informacje. Kalendarz sprawdź tutaj!
Informacje na temat przedsiębiorstwa przekazane przez Państwo oraz w zakresie w jakim na to Państwo zezwalają. Dodatkowo umożliwiamy wystawienie tablicy informacyjnej widocznej na google maps.
Prowadzimy normalne działania kontrolne i współpracujemy z urzędem udostępniając informacje, które jesteśmy zobowiązani przekazać.
Podatki rozliczane są w odpowiednim adresie rejestracyjnym.
Jakie urzędy są właściwe dla tego adresu?
Urząd Skarbowy Poznań-Jeżyce
Adres:
Strzelecka 2/6, 61-845 Poznań
Kontakt:
centrala: 61 647 18 00
faks: 61 64 71 921
e-mail: us.poznan-jezyce@mf.gov.pl
Sąd Rejonowy Poznań – Grunwald i Jeżyce
Adres:
ul. Kamiennogórska 26, 60-179 Poznań
Kontakt:
61 65 85 220